ÁSZF

Vásárlástól való elállás joga:

45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet értelmében a megrendelt áru kézhezvételét?l számított 14 napon belül (beleértve a 14. napot is) a Vev?nek joga van indokolás nélkül elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben az árucikkért kifizetett vételárat az Eladó visszatéríti legkés?bb az elállást, illetve az áru visszaszolgáltatását követ? harminc napon belül. Elállás esetén az áru visszajuttatásának költségei az Eladót terheli. Cégünk kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a Vev? részére megtéríteni. A termék sérüléséb?l adódó költségek a Vev?t terhelik.

 

Garancia:

A magyar törvényi el?írásoknak megfelel?en a NEXEN.hu az általa forgalmazott termékekre garanciát vállal a következ? garanciális feltételek szerint:

I. A garancia id?tartama
 A végfelhasználó részére történ? eladástól számított 2 év. Azonban a garancia a gumiabroncs „els? életéig” érvényes, azaz amíg a futó felület el nem éri az 1,6 mm bordamélységet. (TWI – kopásjelz? szerint)

 

II. A garancia nem érvényes:
Helytelen tárolás miatti hibákra,
A szabványok valamint a gyártó által adott el?írások figyelmen kívül hagyása miatti szerelési vagy üzemeltetési hibákra,
Nem a rendeltetésnek megfelel? használat miatti hibákra
Járm? vagy tartozékainak hibája által okozott hibákra pl.: hullámos kopás,
Baleset, rongálás vagy egyéb küls? behatás okozta hibák pl.: átszakadás küls? sérülés miatt
„legyalogolt”abroncs, egyéb küls?mechanikai sérülés,
Az abroncs túlterhelése miatti hibákra pl.: peremrobbanás, nyomatéktörés,
Javított abroncsokra
Gyors kopásra

III. A garanciális igény bejelentése
A garanciális igény bejelentése e-mailben történik a következ? adatokkal megadva:

A bejelent? nevét
Az abroncs részletes adatait: méret, mintázat, terhelhet?ség, gyártási szám, maradvány csatornamélység
A hiba leírását
A vásárlói számla sorszámát
A használt járm?vön az abroncs felszerelési helyét

IV. A garanciális igény elbírálása
Az elbírálást a Siket András E.v. által meghatározott partner szerviz végzi. A jogos reklamációnak elismert abroncs árát megtérítjük, vagy a vev? kérésére új abroncsra cseréljük. A bejelentés id?pontjában érvényes eladási árból a . az elismert reklamációs követelés, illetve a maradvány csatornamélység arányában engedményt ad. A csatornamélység az abroncs legkopottabb részén a f?csatornában mérend?. A térítés összege az alábbi képlet szerint számítandó ki:

Személyabroncs: Térítés = aktuális ár * ((mért csatorna mélység - 1,6mm)/eredeti csatornamélység)

A reklamációt a szervíz a „Reklamációs jegyz?könyvben” rögzíti, amelyet az igénybejelent? is megkap. Amennyiben a vev? nem ért egyet az elbírálással akkor a vásárlás helyén kérheti a Fogyasztóvédelmi Felügyel?ség szakvéleményének beszerzését. A vizsgálat díját a vásárlónak kell megtéríteni, ha:

A hiba rendeltetésellenes használat, helytelen kezelés, tárolás
Elemi kár vagy er?szakos behatás miatt következett be
Amennyiben a vásárló a Fogyasztóvédelmi Felügyel?ség véleményét nem fogadja el, akkor panaszával a bírósághoz fordulhat, a keresked?vel szembeni igényét polgári peres eljárás keretében érvényesítheti.

Fizetési lehet?ségek:

Utánvétel: Megrendelését a rendelés véglegesítéskor megadott napon szállítjuk ki. Kérjük, hogy a véglegesítésnél olyan címet és id?pontot adjon meg amelyiken biztosan áttudja venni a küldeményt, ezzel is segítve a futár dolgát. A számlavégösszegét a termék átvételekor kell kifizetni a futárnak. Amennyiben a terméken sérülés található illetve a mennyiség vagy a termék eltér, az Ön által megrendeltekt?l kérjük, ne vegye át a csomagot, küldje vissza a futárral. Felvesszük Önnel a kapcsolatot a hiba kijavítása érdekében.

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szabott szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. Szabályzat
RENDBEN